SELAMAT DATANG

Khas buat guru-guru Program Pensiswazahan Guru Besar Kohort 8. Selamat menjadi blogawan



Tuesday, May 11, 2010

Komen dan cadangan

Jika ada sebarang komen dan cadangan untuk penambahbaikan cara penyampaian saya bolehlah diutarakan.
Ini amat penting untuk meningkatkan prestasi dan cara penyampaian saya. Saya tahu, masih banyak kelemahan dan perkara yang perlu dibaiki.

Jadi, saya amat mengalu-alukan sebarang komen daripada cikgu-cikgu semua. Komen positif dan negatif, dua-dua saya terima. Cikgu boleh utarakan apa sahaja pandangan dan pendapat cikgu secara terbuka. No heart feeling, ok.

Terima kasih

2 comments:

  1. Dari Azizah Hassan, ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga atas tunjuk ajar puan. Alhamdulillah pengajaran puan sesuai dengan saya. Cara puan mendekati seorang ke seorang pelajar sangat membantu dalam subjek hands-on seperti membina blog dan movie maker. Tahniah dan syabas.

    ReplyDelete
  2. Saya Lim Vooi Kuan dari kumpulan EL-W02,Program pensiswazahan Guru(PPG) separuh masa bagi ambilan March 2011.Di sini saya ada soalan nak tanya tentang penghantaran assignment Subjek Teknologi maklumat Sekolah Rendah .Saya telah email Esei teknologi Maklumat saya ke email iaitu harnani@ftmk.upsi.edu.my .Malangnya,tidak berjaya.Kalau ada email add yang lain mungkin saya boleh hantar sekali lagi.Sekian terima kasih.

    ReplyDelete